piątek, 6 kwietnia 2012

la maison rose



Romantyczna, eteryczna, sensualna - to połączenie subtelnego detalu z odważnymi pociągnięciami pędzla - czyli coś dla ostrożnych i tych bardziej odważnych artystycznie.

Klimat do 'la maison Rose' został zaczerpnięty z fasady uroczej Paryskiej kawiarni, mieszczącej się w zaciszu uliczek Montmartru.

Kolory lubiane przez wszystkich, dające olbrzymie możliwości modyfikacji charakteru i przeznaczenia prac. Nowa kolekcja to coś na co czekały scraperki LOsowe i dziewczyny robiące kartki i albumy.



Anula




Encza





Madzioza



Agnieszka







Kolekcja dostępna jest w naszym sklepiku na allegro oraz u naszych dystrybutorów: scrapki.pl, scrapiniec.pl, scrapuj.pl, crafthouse.pl oraz berisart.pl.

Mamy dla Was również niespodziankę! Słodkie cukierasy! 


Candy trwa od 6 do 20 kwietnia. Aby wziąć udział w losowaniu kolekcji papierów 'la maison rose' wystarczy wrzucić na swojego bloga powyższy banerek oraz podlinkować się pod tym postem :)

P O W O D Z E N I A !

31 komentarzy:

  1. Piękne papiery! Fantastyczne prace z nich powstały!

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiekna nowa kolekcja!! w szczegolnosci 3 papiery wpadly mi w okol, kropki i te kwiatuszki pastelowo-rozowe.. cudo!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała kolekcja, już nie mogę się doczekać aż do mnie przyleci.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne! Jestem nimi zachwycona! I już się nie mogę doczekać, kiedy je kupię :)
    Pozdrawiam,
    joaśka

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne papiery i przepiękne kartki Enczy!! Napatrzeć się na nie nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  6. ta kolekcja jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, amazing cards and beautiful papers! I wish you have an English Translate so I could read what is printed, but your projects come through in any language!
    Crafty Hugs,
    Pendra

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne papierki...fajnie byłoby mieć takie w swej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne papiery i cudne karteczki!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne prace!!! A te papiery- suuuuuuuuuuuuuuuuuuper!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne papiery i genialne prace!

    OdpowiedzUsuń
  12. Aaa, moje kolory! Wspaniała kolekcja, już ją uwielbiam :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prace!!!
    Kolekcja cudna, romantyczna, oszałamiająca :)
    Pozdrawiam- Iwona.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie chciałabym sie powtarzać ale kolory są rzeczywiscie cudowne :) Gratuluję pomysłu!

    OdpowiedzUsuń
  15. jakie cudne prace!
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. faktycznie romantyczne te papiery ... śliczne :o)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne!!! Bardzo, bardzo bym je chciała wygrać :) Dlatego staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się i ja. Wspaniałe prace. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. dziewczyny te papiery są obłędne, a to co wy z nimi zrobiłyście to jest jakieś mistrzostwo świata normalnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczna kolekcja!
    Piękne pastele!
    A kartki stworzone przez DT cudowne!
    Ach!:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne papiery :) ustawiam się po nie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowne pastele...a jakie wspaniałe inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  23. Niesamowite kolory a i pomysły na karteczki cudne, natchnęły mnie nieco, gdyż już od jakiegoś czasu chce się pobawić pastelami, a nie miałam żadnej jasnej wizji. Dołączam do zabawy, benerek jest i podlinkowałam się również :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne są te papiery, takie romantyczne.
    A prace rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Róż i niebieski, dziecięco i tego mi właśnie teraz potrzeba. Choć ostatnia, cierpliwie zaciskam kciuki :)
    Prace - mi już dawno słów brakło...

    OdpowiedzUsuń
  26. Papiery są cudne, mam nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  27. subtelne i romatyczne, już mam na nie pomysły...

    OdpowiedzUsuń
  28. Done!!!! I love this papers!!!! Thanks for the chance, from Spain!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. przepiekna kolekcja:)ustawiam się w długiej kolejce.pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. zapisuję się i ja :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń