czwartek, 10 listopada 2011

Kartka i postarzanie

Witam bardzo serdecznie :)
Dzisiaj pokażę Wam, w jaki sposób przerabiam nowoczesne papiery tak, by nagle stały się vintage, jak z kufra babci.
Tworząc kartkę użyłam pięknego papieru I Lowe Scrap Rise&shine 01 i 02.


Wycięłam papiery, które jeszcze nie są postarzone...


I zabrałam się do pracy. Postarzam brzegi papieru gąbeczką, używając distressów. Mój ulubiony tusz od czterech lat, to vintage photo.


Teraz pora na drugą część postarzania. By papier wyglądał na lekko zniszczony, postarzam brzegi papierem ściernym, czasem brzegiem nożyczek, ale chyba najwygodniejszy dla mnie jest postarzacz Tima Holtza.


Teraz zostało tylko dobranie dodatków i naklejanie. Ponieważ mój wydruk z tajemniczą dziewczynką był zbyt różowy, kwiaty i sukienkę przyciemniłam tuszem. Dodałam kwiaty papierowe i szydełkowe, ćwieki,  koronkę i motyla, odbity stempel i mam kartkę w stylu vintage.


 Miłej zabawy z postarzaniem papieru Wam życzę.
Jaśminowasia

2 komentarze: