poniedziałek, 16 stycznia 2012

Kartka z czekoladą-kurs

Witam w poniedziałek i chciałam Wam dziś pokazać kurs na kartkę z czekoladą.Zmodyfikowałam kurs,który już raz pokazywałam i teraz jest on jeszcze prostszy.
Do wykonania kartki potrzebujemy:
-1 arkusz papieru 30*30
-2 kawałki wstążki
-2 ćwieki

Kurs przystosowany jest do wąskich czekolad z Biedronki:).



1.z arkusza 30*30 odcinamy kawałki w następujący sposób:
-pas papieru o szer.21,2 i dł.18
-zostaje nam taki chudy pasek
-i kawałek ten węższy

-ten najszerszy kawałek bigujemy w następujący sposób:
10cm,1,2 cm,10 cm- ja robię to za pomocą wypisanego żelopisu:
-ten pasek jaki pozostał po odcięciu docinamy do wielkości kartki,czyli na 18 cm:
i dzięki temu mamy dwa kawałki na środek kartki:
-bazę przekłuwamy i mocujemy ćwieki:

a następnie maskujemy ćwieki powyższymi kawałkami papieru.Jak widzieliście na zdjęciu powyżej,zostaje tam trochę miejsca,więc ja z tego wąskiego papieru wycięłam dziurkaczem wzorek i nakleiłam w środku:

-z kawałeczka jaki został nam po docięciu części na środek,przygotowujemy kieszonkę na czekoladę,bigujemy w następujący sposób:1,5cm,1,2 cm,7,3cm,1,2 cm,1,5 cm po bokach.A na dole
1,5 1,2 cm:
i później odcinamy wg następującego wzoru:
-wklejamy kieszonkę i można ją jeszcze ozdobić wycinanką z dziurkacza:
-wkładamy czekoladę:
i środek wygląda tak:
jeśli dla kogoś nie było czytelne,to jeszcze dokładniej opisałam kurs TU.

Pozdrawiam

Asica
Link

1 komentarz: