środa, 2 maja 2012

nietypowa księga gości

Z ogromną radością chciałam się z Wami przywitać:)
Przy okazji dziękuję Dziewczynom za przyjęcie mnie do swojego grona,
to dla mnie duże wyróżnienie i przyjemność:)

Dziś chciałam Wam pokazać komplet urodzinowy:
kartkę - ramkę ze zdjęciem jubilatki
i nietypową księgę gości - drzewko na podobraziu,
na którym goście mogę pozostawić po sobie ślad
(w dosłownym tego słowa znaczeniu;)



A to już zdjęcia z imprezy.

Zabawa z odciskaniem paluszków
wszystkim się spodobała:)




I jeszcze drzewko w wersji komunijnej
w komplecie z torebką na życzenia i pieniądze.

Połączenie "la maison rose" i "let it go" to dla mnie
delikatność i prostota w jednym.




Pozdrawiam ciepło!
Anula


4 komentarze:

  1. Rewelcyjny pomysł! Super! Jaka śliczna ta torebusia!Witamy!

    OdpowiedzUsuń
  2. super pomysł!
    piękne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. genialny pomysł! i świetnie wygląda. super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł!Kartka-torebka boska!

    OdpowiedzUsuń