poniedziałek, 3 września 2012

ozdoba z tkaniny

Witajcie Passionatki!

Bardzo lubię wykorzystywać w pracach kolorowe (a często kontrastowe;) guziki.
Są dla mnie jak przysłowiowa "kropka na i".
Ostatnio coraz śmielej sięgam także po tkaniny kuszące miękkością i różnorodnością faktur.
One również mogą być doskonałym uzupełnieniem prac z papieru:)




 Do przepiśnika z przesłaniem wykorzystałam skrawek materiału,
z którego zrobiłam coś na kształt miękkich ozdobnych frędzli.

Aby uniknąć strzępienia się tkaniny (co w przypadku tej pracy zdecydowanie mi nie pasowało)
zastosowałam niezawodny patent z dwustronną taśmą klejącą...


1. kawałek dwustronnej taśmy klejącej naklejamy na materiał
2. zrywamy pasek ochronny
3. doklejamy drugą stronę materiału i wyrównujemy brzegi nożyczkami
4. nacinamy wzmocniony materiał wg uznania i związujemy sznurkiem z nawleczonym guzikiem

I oto ekspresowa ozdoba gotowa:)


Miłych eksperymentów - pozdrawiam ciepło!
Anula

1 komentarz: