piątek, 30 września 2011

ślub na winie

Witam serdecznie w piątkowe popołudnie :)
Mam nadzieję, że u Was lepsza pogoda niż u mnie, bo Irlandia dzisiaj nie rozpieszcza swoich mieszkańców i leje od rana... Ale przecież dzisiaj zaczyna się weekend, a to nastraja optymistycznie :)

Przygotowałam dziś dla Was winną Księgę Gości weselnych wykonaną całkowicie na papierach Glass of wine. Fantastyczna kolorystyka papierków pozwala na totalne szaleństwo z dodatkami.


Karty wewnętrzne z miejscami na życzenia. Ze względu na bogate wzornictwo tej kolekcji zdecydowałam się na jednokolorowe karty z delikatnie wystemplowanymi zawijaskami i żyrandolami w mocniejszym kolorze.


Księga ma zakładaną okładkę i dodatkowo jest zawiązywana.


Jako dodatki świetnie się sprawdziły białe i bordowe kwiaty, biała ażurowa rameczka oraz delikatnie popielate kwiaty i zawijaski

Księga choć powstała jakiś czas temu premierę ma tutaj na blogu.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i życzę udanej zabawy z papierami :)

1 komentarz:

  1. piękna jest! ma ładnie dobrane dodatki, wykonanie bardzo staranne:) podoba mi się!
    zapraszam na mój blog ze słodką biżuterią, którą tworzę:)

    http://natajka89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń